Vanliga frågor

"Vad kostar det att mina varor skickas?"

Vi levererar alla våra varor via Post Danmark / Post Nord. Du kan välja mellan två olika leveransmetoder:

- Till paketlåda / postkontor (detta är gratis)

- Direkt till dörren med Track and Trace (kostar 29kr)

"Jag har beställt något men vill ändra min beställning (en annan storlek, färg, modell)"

Det är inget problem om du inte har fått ett e-postmeddelande om att din beställning har skickats. Skriv bara till Info@ydale.dk och berätta vad som behöver ändras.

"Jag har beställt något, men jag skulle vilja lägga till något i min beställning"

Inga problem om du inte fick ett e-postmeddelande om att din beställning skickades. Lägg bara en beställning mer på det du vill skicka. Sedan fixar vi fraktkostnaden när vi skickar din beställning så att du inte betalar mer för att skicka dina varor än vad det faktiskt kostar. HUSK att skriva till Info@ydale.dk att du har gjort fler beställningar så att vi inte förbiser det :)

"Jag fick en artikel som är fel i förhållande till vad jag beställde"

Å NEJ! - Vi är ledsna! - Tyvärr är vi bara mänskliga och gör därför misstag! - skriv till oss på info@ydale.dk så kommer vi förmodligen ta reda på det!

"Jag fick en defekt artikel!"

Nej var är du bara otur! - Vi är ledsna! :(

Skriv till oss på Info@ydale.dk så hittar vi hur du löser det. ta en bild av felet! Vänligen returnera inte den felaktiga artikeln innan du skriver till oss. Vi vill se vad problemet är först :)

"Jag beställer från ett land utanför EU, måste jag betala dansk moms?"

Nej, så snart du väljer att din leveransadress är utanför EU kommer vårt system att dra av den danska momsen. Du kan dock fortfarande riskera att din beställning behandlas i det land där vi levererar den. Det här är inte pengar som vi tar ut och vi har inget inflytande på detta.